Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 2 septembrie 2017

Îi fericesc pe nebuni


îi invidiez pentru suprema lor libertate
la nebuni totul este justificat, totul le este dinainte
iertat, ei nu sunt de pe aici de pe unde
eu îmi târșesc viața ghemuită-n
secunde care măsoară nimic

și, ca timpul meu să-nsumeze ceva, iată, acum mă
ridic de pe scaunul din balconul de la etajul șapte
și acesta este momentul în care mă opresc și
îți zic (plină de-avânt): vino cu mine, rege al bețivilor, să
cinstim împreună
același pământ

îți apropii degetul de buton și amprenta 
declanșează o jerbă de lumină
tocmai ai imortalizat
un moment de realitate
eu mă întorc în scaunul din balconul
de la șapte
și totul merge, rapid, mai
departe

(tablou de reality-must-dye, Strangers, deviantart)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu