Faceți căutări pe acest blog

joi, 20 iulie 2017

Luna umplea geamul cu o albeață metalică


era, totuși, întuneric
tocmai începusem s-adorm când
te-am auzit povestindu-mi despre sfânta fecioară
aleasă
înainte de întemeierea lumii
iar eu, în adormirea mea, mă gândeam
ce-o avea a face sfânta cu lumea noastră care se desfășura
printre
crucile ce ne încovoiau umerii frumoși cândva
și
mormintele de la marginea blocului, de lângă pâlcul
de copaci nemuritori
unde
iarna cuiburile ucise de dor
își așteptau păsările altor primăveri

fața ta
strălucea ca o față de înger în zbor
adormind, cumva am înțeles că-mi fusesei trimis
ca ocrotitor iar tu vorbeai mai departe
neobosit, despre alte
lumi, alte galaxii ca și cum mi-ai fi vorbit despre
alte iubite
adormind
mă gândeam că dimineața
va trebui să-ți calc pantalonii, cămașa, să fac cafeaua, să mă
fardez, să cumpăr pâine și mâncare pentru pisică
să facem dragoste
nu e ușor, îmi spuneai, nu e ușor
să faci față atâtor întâmplări, atâtor
morți, atâtor muriri și atunci
m-am ghemuit între brațele tale
ca o viață înghesuită într-un trup
neîncăpător

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu