Faceți căutări pe acest blog

vineri, 14 iulie 2017

Salt


hei, ce faci?
ce faci tu? un colț de stradă
în unghi de 90 de grade s-a numit
hazardul
15 ani trecuseră o eternitate o
clipire de geană
întrebările care încep cu îți mai aduci aminte
nu au fost puse
timpul
ca o diviziune  între
ceea ce ar fi putut fi și gluma
care-a urmat
timpul iubitule aveai dreptate
este un montagne russe în care-am alunecat
eu cu ochii spre cer stând în iarbă pe spate
tu spre pământul întunecat
perfidul hoț perfidul amant
timpul vezi bine iubitule e doar o
închipuire altfel
de ce în colțul ăsta de stradă ne-am hazardat

i-am luat o scamă reală  de pe pieptul cămășii
mi-a dat pe după ureche o șuviță de păr
ca și cum m-ar fi deranjat
iar mâna
de aer i-a tremurat
doi fluturi negri
din ochii lui
în timp
au zburat ca și cum
ceva, ceva ar fi aflat

(Tamara de Lempicka (16 May 1898 -- 18 March 1980), born Maria Górska in Warsaw - The Sleeper)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu