Faceți căutări pe acest blog

vineri, 16 iunie 2017

Această pată de lumină


ia inima mea, uite-o,
e gata învățată cu a fi părăsită
folosește-o cum îți e necesar
ca pe o asistentă de spital
sau ca pe o injecție cu adrenalină
inima mea – pata aceasta de lumină –
se va descurca
nu-ți fie teamă de ea
taie-o bucăți dacă ai vreun câine de hrănit
sau îngroap-o pe-aproape
astfel încât nimeni, vreodată, să nu o dezgroape
sau ascultă-i, în nopți fără sfârșit
povestea prin glasu-i dogit
dar lasă-mă să-mi sprijin tâmpla curată
de gânduri ce nu le-am gândit niciodată
pe pieptul tău alb și dă-mi mâna
s-o țin între sâni și când luna
va fi iarăși rotundă și oarbă și mare
du-mi trupul încet la culcare

ai grijă, un trup fără inima-ți moare

(tablou Marsh Nelson California, USA)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu